Programa de Empleo Agarimo: Porta de Entrada

AGARIMO: PORTA DE ENTRADA (III) nace como unha iniciativa de carácter multisectorial desenvolvida ao abeiro da convocatoria de Programas Integrados de Emprego para os anos 2018 e 2019 da Consellería de Traballo e Benestar da Xunta de Galicia.

Un programa dirixido a mozas e mozos menores de 30 anos de baixa cualificación no ámbito dos concellos de Arteixo, A Coruña e Carballo, co fin da mellora da súa capacitación profesional, o asesoramento sociolaboral e a súa inserción no mercado de traballo.

Ao longo dun ano as persoas participantes traballarán e perfeccionarán as súas habilidades e competencias a través de obradoiros, cursos e atencións individualizadas para a promoción do emprego e autoemprego.

 

Programa de Inserción Laboral

Un programa para dar acceso a las personas desempleadas a la formación básica en la búsqueda de empleo

Programa de Especialización en Motivación y Desarrollo Personal para el Empleo

Un programa orientado a desarrollar habilidades, aptitudes y actitudes que permiten el desarrollo integral de la persona en el contexto laboral.

Programa de Formación en Competencias Profesionales

El objetivo es dotar a los usuarios y usuarias del programa de las competencias necesarias en distintas áreas desde a nivel profesional, lingüísticas, digitales o de movilidad.

Programa de Mejora para la Empleabilidad

Toda la Estrategia incorpora de forma transversal elementos para la igualdad de oportunidades.

Programa de Formación para el Empleo: Itinerarios formativos

El programa AGARIMO: PORTA DE ENTRADA (III) incluye de distintos itinerarios elaborados en base a los perfiles más demandados por las distintas empresas.

Programa Escuela de Emprendimiento

A través de la Escuela de emprendimiento los usuarios y usuarias reciben toda la información y competencias para convertir en realidad su propia idea de negocio.